سمپاشی در شیراز

با استفاده از خدمات سمپاشی منازل ما، یک دیوار دفاعی اطراف خانه شما ایجاد می‌شود که از ورود جانوران جلوگیری می‌کند. اگر سریعاً اقدام به دفع حشرات شود، یکبار سمپاشی کافی است تا حشرات از بین بروند. اما اگر حشرات مدت زمان زیادی در خانه شما بوده و تخم گذاری کرده باشند، نیاز به یک سمپاشی حرفه‌ای خواهید داشت.

سمپاشی به استفاده از مواد شیمیایی گفته می‌شود که با پاشیده شدن روی لباس‌ها، سطوح خانه، درزهای دیوار، فاضلاب و آشپزخانه، باعث کشتن حشرات می‌شود. این مواد شیمیایی انواع مختلفی دارند و به صورت مایع ، جامد ، پودر یا گاز عرضه می‌شوند. استفاده از هر نوع سم و محل استفاده آن بستگی به نظر کارشناسان دارد.

شرکت پویا سم با سابقه طولانی در زمینه دفع حشرات خانگی و صنعتی، با کارشناسان متخصص و ماهر و استفاده از سموم مجاز و بهداشتی، با روش‌های نوین سمپاشی خانه‌ها و اماکن صنعتی را انجام می‌دهد. که در آن اصل کمترین آلودگی و بیشترین بازدهی سرلوحه کار ماست.

تفاوت ما با سایر شرکت‌های سمپاشی، داشتن گارانتی و تضمین کتبی است. ما به شما ضمانت می‌دهیم که بعد از سمپاشی منازل، هیچ گونه حشره‌ای را مشاهده نخواهید کرد. تا کنون به جد هیچ مشتری ناراضی نداشته ایم و شعار ما یعنی« تنها آفات از ما ناراضی اند» همیشه سرلوحه کارمان بوده است.
پس با خیال راحت از پویا سم یک سم پاشی سمپاشی حرفه ای و استاندارد بخواهید.

سمپاشی در شیراز
سمپاشی در شیراز

سمپاشی چگونه انجام می شود؟

سمپاشی غیر استاندارد منازل با خطرات زیادی همراه است. به همین دلیل، افرادی که برای انجام سمپاشی به منازل می‌روند، باید لباس محافظی که تمام بدن را پوشانده باشد، بپوشند. دستکش‌های پلاستیکی ضخیم، چکمه‌های محکم و بلند، عینک محافظ با کناره‌های بسته و ماسک از تجهیزات مورد نیاز برای سمپاشی است.

عملیات سمپاشی نیاز به حداقل ۱ تا ۲ مرحله دارد. مدت زمان تقریبی سمپاشی معمولاً ۲۰ دقیقه تا ۲ ساعت  است و نیاز به تخلیه افراد از منزل برای ۱۲ تا ۲۴ ساعت دارد( البته در بیشتر روش های نوین و بدون سم پویا سم این زمان تا صفر هم رسیده است ). هنگام انجام سمپاشی منزل، تمام درب و پنجره‌ها باید بسته شده و وسایل و مواد غذایی باید پوشانده شوند. در صورت آلودگی آب یا مواد غذایی، باید دور ریخته شوند. با این حال این توصیه ها در سختگیرانه ترین حالت است و جزئیات مواردی که باید رعایت شود توسط کارشناس به شما ارائه میگردد.

انواع سمپاشی
سم پاشی منزل انواع مختلفی دارد.
بر اساس حشرات نوع سم متفاوت است و همچنین بر اساس اماکن نیز نوع سم پاشی متفاوت خواهد بود.
همچنین روش های نوین ما از جمله تله گذاری، طعمه گذاری، لانه کوبی، خط آتش و … استفاده از سموم را به حداقل رسانده در عین اینکه کیفیت کار بالاتر نیز رفته است.

سمپاشی در شیراز
سمپاشی در شیراز

انواع سمپاشی بر اساس نوع حشرات:
سم پاشی سوسک
سم پاشی ساس
سم پاشی موریانه
سم پاشی بید
سم پاشی مایت
سم پاشی مورچه و کنه
سم پاشی موش
سم پاشی سوسک ریز و سوسک کابینت و نوار قهوه ای
سم پاشی مگس و پشه 
سم پاشی مارمولک 
تله زنده گیر گربه و سگ 
طعمه سوسک 
تله موش 
طعمه موش 
طعمه مورچه 
تله مارمولک 
طعمه مار و عقرب 
و روش های نوین بسیار دیگر که هر روز در حال به روز رسانی میباشد.

بهترین سم برای سمپاشی منازل

بهترین روش‌های سمپاشی منازل از ترکیبات شیمیایی تولید شده استفاده می‌کنند. برخی افراد ممکن است خودشان به سمپاشی منزل بپردازند، اما استفاده از این ترکیبات ممکن است منجر به مسمومیت و بیماری‌های تنفسی شود.

اگر سمپاشی منزل را به شرکت پویا سم بسپارید، علاوه بر اطمینان از سلامت خودتان و عزیزانتان، یک ضمانت کتبی نیز دریافت خواهید کرد که تضمین می‌کند هیچ حشره‌ای باقی نخواهد ماند.

تمامی ترکیبات مورد استفاده در این سموم بهداشتی و کاملاً ایمن هستند.

خطرات سم پاشی

سمپاشی غیر اصولی منزل، علاوه بر اینکه سلامت انسان‌ها را به خطر می‌اندازد، به حیوانات خانگی نیز آسیب می‌زند. در صورت مشاهده حتی کوچکترین علائم پس از سمپاشی، بهتر است به دامپزشک مراجعه کرده و حیوان خانگی خود را معاینه و تحت درمان قرار دهید. استمرار این وضعیت ممکن است باعث بروز آسیب‌های جدی در سیستم گوارشی و ایمنی حیوان خانگی شود.

البته پویا سم همیشه سعی بر این داشته که از سمومی استفاده کند که کمترین سمیت و بو و بیشترین بازدهی را داشته باشد و همیشه از سموم مورد تایید دانشگاه علوم پزشکی و بهداشت استفاده کرده است.

برای جلوگیری از خطرات سمپاشی، هشدارهای زیر را رعایت کنید:

– هنگام سمپاشی خانه، آن را برای ۱۲ تا ۲۴ ساعت تخلیه کنید.
– از لباس و ماسک مناسب هنگام سمپاشی منزل استفاده کنید.
– از خوردن و آشامیدن تا چند ساعت پس از سمپاشی پرهیز کنید.
– در صورت داشتن حالت تهوع، استفراغ و سردرد، بلافاصله به اورژانس مراجعه کنید.
– اگر سم با پوست شما در تماس بود، آن را فوراً با یک پارچه خشک تمیز پاک کرده و با آب سرد شستشو دهید.

البته در زمان سمپاشی نکات ایمنی سمپاشی توسط کارشناس با توجه به آفت بسته به نوع مبارزه با آفات به شما توضیح داده می‌شود و نکات بالا به صورت کلی می‌باشد

از بین بردن بوی سمپاشی منازل
مطمئناً بوی سم پس از سمپاشی در خانه مدتی باقی می‌ماند و افرادی که حساسیت دارند یا ریه‌های ضعیفی دارند ممکن است دچار سرگیجه و حالت تهوع شوند.

برای از بین بردن بوی سمپاشی، می‌توانید درها و پنجره‌ها را باز کنید و تلاش کنید تهویه مناسب را فراهم کنید. همچنین، استفاده از خوشبوکننده‌ها و بوگیرها نیز می‌تواند به تغییر هوای خانه کمک کند.

علاوه بر این، روش‌های خانگی هم می‌توانند به شما کمک کنند. مثلاً می‌توانید از جوش شیرین استفاده کرده و آن را در نقاط مختلف منزل پخش کنید تا بوی سم را خنثی کنید.

تقریبا هیچ یک از موادی که در سطوح توسط پویا سم استفاده میشود بویی وجود ندارد.

قیمت سمپاشی منازل در شیراز

معمولاً، کارشناسان پس از بازرسی، قیمت سمپاشی منزل را تعیین می‌کنند. این قیمت به مواردی مانند موقعیت جغرافیایی منزل و شرایط محیطی آن بستگی دارد. به عنوان مثال، قیمت سمپاشی در تهران به دلیل وجود آلاینده‌ها و فاضلاب صنعتی متفاوت از دیگر استان‌ها است. این مسئله در زمان حضور کارشناسان در محل بررسی می‌شود.

در صورتی که در محله شما همواره حشرات وجود داشته و خانه‌ای فرسوده است، پاکسازی حشرات از آن خانه دشوارتر است و نیاز به دو مرحله سمپاشی دارد.

در کل، قیمت سمپاشی منازل در شیراز به مواردی از قبیل متراژ خانه، مقدار سم مصرف شده، نوع سم استفاده شده، نوع حشره و شدت آلودگی بستگی دارد.

جهت برقراری تماس جهت سمپاشی منازل در شیراز با شماره های زیر در ارتباط باشید.

۰۹۱۷۸۸۴۸۴۸۶ –   ۰۷۱۳۷۳۰۳۸۵۵   –    ۰۹۱۲۹۱۷۶۱۲۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up